torsdag 18 mars 2010

Träning pågår

Fick femton minuter över i väntan på att middagen skulle bli färdig i ugnen. På med dvd och genomgång av några låtar. I snäv kjol, strumpbyxor och kavaj. Ja, allt funkar bara man vill. Senare på kvällen drog jag iväg på en timmes core och sedan genrep med tjejerna av nya releasen. Så roligt och så tråkigt att kroppen fortfarande inte riktigt vill hänga med.

I tisdags körde jag BodyPump och det märks. Kroppen är helt slut och jag har träningsvärk exakt överallt. Kunde knappt sitta ner i går. Att gå i trappor är en plåga. Och då halverade jag vikterna både på benböj och utfall....

I kväll hoppas jag komma iväg till gymmet och springa lite kort på bandet. Känner mig inte helt pigg änn och har fullt med snor i huvudet. Testar lite i alla fall, får väl hoppa av om det inte känns bra.

I morgon är det simning, genrep av BodyPump och fest på kvällen. Härliga tider!

Inga kommentarer: