tisdag 16 mars 2010

Jag är nog också konserverad

I går var det Hollywoodfruar på TV. Nu när jag vilar från träning tittar jag på en massa skräp på TV:n i stället (ja, tittade också på Håkans Bar av misstag). Hon är så härlig, Maria M! Hennes mamma var på besök, superlativ om hennes mamma á la Maria var; konserverad, enkel, föråldrad. Ja, det är inte lätt med språket. Hon menade ju bara att mammans åldrats väl. Och mamman pratade exakt som Maria - lite släpigt, segt och gulligt.

Något som jag inte gillade med gårdagens avsnitt var de två andra fruarna som ställde till Barbie-fest och anställde ett gäng halvnakna, unga killar som bartenders. Det tafsades, slickades, juckades, usch, jag kunde inte titta. Det är så äckligt! Får man bete sig hur som helst bara för att man är rik eller? Ska försöka ställa in TV:n så att jag bara ser gulliga Maria och inte de andra fruarna från och med nu. Eller så blir jag frisk så jag kan träna i stället för att se på skräp-TV.

I dag är det premiär, jag ska träna! Det blir först Zumba, succén på vårt gym, och sedan ett mycket lätt pass BodyPump efter det. Som jag längtar! Låt den här dagen gå fort!

Inga kommentarer: