måndag 5 augusti 2013

Min semester

Nästan fyra veckors semester är över i dag. Det känns helt OK att vara tillbaka på jobbet, att under lunchen skriva ett inlägg om semestern känns extra bra. Vilken sommar! Vilket väder! Vilken träning! En snabb översikt över min semester:

Började i Vansbro med att köra halva Vansbrosimningen på fredag och sedan Vansbro Triathlon på lördag. Härligt!

Fortsatte med sonen till en underbar camping med mycket sol och bad.


Vidare till vår stuga i Finland där träningen fortsatte med mycket löping men även kortspel, bastu, lata dagar och mat. Ni ser nedan vem som kammade hem alla vinster, lagom ödmjuk.... :)



Hem, träna mer, umgås med vänner torsdag, fredag och lördag innan vi drog till Åland med kompisarna. Veckan började blåsigt men blev bättre och bättre, cyklade till Mariehamn en dag (landsvägscykling på Åland rekommenderar jag varmt!), ett lite längre pass löpning men framför allt ladda batterierna och skratta så tårarna sprutade.
Hem igen, träna, träna, träna, packa om, tvätta, iväg till Sälen där det varvades solande på altanen, ha hjärtat i halsgropen när de andra åker downhill och så tävling förstås.
 

Totalt har jag i träningstimmar/distanser sedan 5/7 till 4/8 knåpat ihop:

Simning: 23,87 km
Landsvägscykel: 633,24 km
Löpning: 150,1 km
Totalt träningstid (inkl styrka och annat): 3851 min (fem vilodagar av totalt 31 dagar)

Inga kommentarer: