måndag 10 januari 2011

Skidläger

Den här veckan ska bli så bra!

Måndag: Skidor (MED klister)
Tisdag: Dubbelpass BodyPump och spinning
Onsdag: Lätt löpning
Torsdag: Vila + skidläger
Fredag: Skidläger
Lördag: Skidläger
Söndag: Skidläger

Det kan inte misslyckas! Skidlägret vi ska gå på anordnas av Perfect Skiing i Mora med Christian Minatti som skidlärare. Lägret är fullpackat, torsdag kväll är det middag och sedan vallningsteori och praktik. Lördagen börjar med frukost 07.00 för att sedan teknikträna och videofilma eländet för analys senare på kvällen (efter middagen, bäst att ta några extra glas rött). Lördag frukost 07.30 (sovmorgon!) och fortsättning med teknikträning, på eftermiddagen individanpassad teknikträning med videoanalys. På kvällen förläsning på temat förberedelse för Vasaloppet. Söndag frukost 07.30 och långtur från Oxberg till Mora. Sen är jag nog lagom mör och redo att åka hem.....

2 kommentarer:

Malin Olsson sa...

My godness, du går verkligen in stenhårt bruden! Kan tänka mig att måndag nästa vecka kommer att kännas i höfter och axlar... Kul med en minisemester med träning och allt. Kör stenhårt, jag håller på du jag! Kramilekram

Tack för en rolig fest i lö!

Jessica sa...

Härligt! Då kan du lära ut lite tips & trix sen va ;)
Ha det jättebra på lägret! Du kommer att bli värsta proffset tror jag!