torsdag 20 januari 2011

Nike Blast

Har nästan glömt bort att jag ska på en härlig träningshelg snart igen! Nästa helg är det ju dags för Nike Blast för guds skull! Letade fram mina val som jag gjorde i slutet av november, ser bra ut. Har också lagt till en PreBlast på fredagen, workshop med Mr Functional Moves himself, Magnus. Vi ska gå igenom nya releasen, få tekniktips, tanken bakom övningarna, ICG (instruktion, coachning, guidning) mm. Mmmmm.

Börjar lördagen med Crossfit - styrka, uthållighet och spänst. Tekniker i allt från handstående (hjälp!) till tunga marklyft. Sedan nya releasen av BodyCombat 47 med snygg-Fredrik.... Fortsätter med Catslide - intensiv och funktionell styrkeklass som utförs på glidmatta (några fler som tänker på de gamla slide-mattorna?), effektive core-träning för vardagen. Pure Training - funktionell styrke- och uthållighetsbaserad träning med kamprelaterade parövningar, snygg-Fredrik igen. Avslutar dagen med Functional Moves med Mr Functional Moves. Oj, det blev nästan bara funktionell träning denna dag. Stackars kropp....Söndagen mjukstartar jag med Atletisk Bollträning - atletisk och utmanande träningsklass på boll (jag som alltid hamnar på nästan när jag står på boll). Rumble in the ring - 3 minuters ronder, fighting på riktigt (shit, vad har jag anmält mig på????). Kettlebel challenge - klassen jag ser mest fram emot! Föreläsning med Petter om Drivkraft, ser verkligen fram emot det. Avlustar dagen med Piloxing - boxning, dans och pilates i ett, direkt från USA.

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Så tråkigt att jag inte kan gå i år heller. Förra året hade jag inte råd och nu är jag jättegravid, men nästa år så! :)