onsdag 25 augusti 2010

Fruktbröllop

I dag har jag och älsklingen varit gifta i 4 år. Vi hade en lång prövoperiod på 10 år innan vi bestämde oss för att slå till på allvar.... Här ligger jag och snörvlar i soffan och - tadaaaaa- kommer han hem med både present och vackra blommor. Det är min älskling det!

Tydligen heter det fruktbröllop när man varit gift i 4 år, bättre än läderbröllop som vi hade förra året i alla fall.....

Grattis älsklingen! Du har nu officiellt mäktat med mig som fru i fyra hela år, vilken prestation!
Ja inte vet ja, när ska denna blogg återgå till att vara en vanlig, hederlig träningsblogg?

3 kommentarer:

John sa...

Då får man väl gratulera! Hoppas att kommande år blir lika "fruktsamma" :).

Malin Olsson sa...

Grattis på bröllopsdagen. Hoppas ni får fira bröllopsdagar långa livet ut! Hoppas ochså du piggnar på dig så du orkar med bastu Sm/Fm på lördag.

Har du sett det "vackra" och ärofyllda priset vi fick i lördags? Där har du något att förgylla väggarna med, eller inte!!! Kram och krya

Sofie RW sa...

Grattis! Jag tror att det var ett bra år att gifta sig 2006 (vi gjorde det också, fast nästan 2 månader innan er).

Och grattis till "hälso"resan som du gjort. Imponerande!