fredag 13 augusti 2010

Reser

Ute och reser och tro det eller ej men träningskläderna är INTE nerpackade. Har aldrig hänt tidigare. Kände mig piggare i går kväll men så lättlurad är jag inte så jag drar ut och springer. Nä, nä. Tröttheten svepte över mig senare på kvällen igen och i dag på morgonen mår jag "mystiskt" igen. Vatten, vatten, vatten fick jag tips om. Och det är ett bra tips för jag har varit dålig på att fylla på de senaste veckorna.

Nu är det Örebro och Ladies Circle som gäller till på söndag. Bara en massa tjejer, fnitter och inspiration. Precis vad jag behöver!

Ser ni förresten hur snyggt resväskan matchar stationshuset? Och den uppmärksamme kanske känner igen huset från den gamla filmen Blackjack (Helena Bergström o co). Mycket charmigt!

Ha en bra helg mina vänner och sköt om er!