måndag 28 september 2009

Super Sunday!

Vilken härlig dag! Vaknade på söndag morgon med lätt träningsvärk både här och där, värst var faktiskt höftböjarna. Men jag kände mig inte mörbultad på något sätt, det var bara lite jobbigare än vanligt att kliva ur sängen. Lördag kväll slocknade både jag och maken gott redan vid 22 och hade tänkt oss en låååååång sovmorgon men båda två slog upp ögonen redan vid 8, alldeles utvilade. Vi överraskade barnen och deras farmor med en frukost utöver det vanliga. Mycket uppskattat.

Klockan 10 var jag på gymmet för första gången för genrep av BodyCombat 41 tillsammans med vännerna, jag var väldigt seg, kunde inte sparka överhuvudtaget, tog det väldigt lugnt hela passet. Hem igen, mat i magen och slöande i soffan.

14 var jag på gymmet igen för att delta i releasen av BodyPump 71, tog det lugnt med vikterna men kände inte av några skador eller stelhet alls. Härlig känsla! Efter pumpen körde vi releasen av BodyCombat 41, då tog jag i rejält och det var helt underbart roligt! Salen var full med entusiaster som längtat efter denna release och vi körde så det rykte!

Hemma igen, en pizza senare däckade jag i soffan där jag blev kvar resten av kvällen. Vilken kanonhelg! Jag är nöjd!

Inga kommentarer: