måndag 27 juli 2009

Nu är det jul igen....


... i alla fall på den Outlet som jag besökte i går. Bisarrt.

En ny vecka med nya möjligheter! En snabb summering av förra veckan ger:

Löpning: 35,8 km (5 pass varav 1 kvalitet och 1 långpass)
BodyCombat: 1 gång
BodyPump: 1 gång (välbehövligt)
Core-utmaningen: 5 dagar av 7 (hmmmmm, skärpning!)
Sammanfattning: Så extremt skönt att få variera löpningen med annan träning, mera sånt!

Dags för en ny vecka då! Läser på diverse bloggar om den härliga tur som Andréa satt ihop - Bohusleden. Härliga bilder och härliga berättelser om långlöpning när den är som bäst nämligen tillsammans med andra likasinnade. Jag önskar jag bodde lite närmare!!!! Det får mig att fundera på vilka mina utmaningar är framåt. Jag är så dålig på att hitta på egna, förlitar mig mest på stora löptävlingar där jag kan vara lagom anonym. Mellanmjölk typ. Nästa är antingen Stockholm Halvmarathon (men troligtvis inte eftersom jag bokat in mig på SuperSaturday med Les Mills då) och Lidingöloppet. Lidingö ser jag verkligen fram emot men det är så långt bort! Måste fundera lite till och se om jag kan hitta något innan det. Kanske en alldeles egen utmaning?
Veckans träning är ett oskrivet blad - jag har ingen aning om vad jag vill träna! Det kan bli hur som helst. Har stor lust att dra iväg på ett pass hemma men vet inte om jag får ihop det med familjen. Annars blir det väl löpning i olika doser. I dag skiner dessutom solen och då är det perfekt att klämma in ett backpass mellan eftermiddagsfika och grillning. Så får det bli!

Inga kommentarer: