söndag 27 juli 2014

Honey I'm home!

Har landat hemma efter 3 veckor ute på äventyr. Första veckan i Finland, andra på västkusten och en tredje på Åland. Vilken semester! Vilket väder! Vilka vänner! Jag är full-laddad med energi för att göra en sista hård träningsvecka innan det är dags att börja trappa ner. Om tre veckor har jag förhoppningsvis avklarat min andra Ironman. Tanken svindlar. Några bilder från senaste veckan.

Fantastiska Tylösand, dit återvänder jag mer än gärna, speciellt nu när jag hittat alla braiga cykelvägar.
Den här dagen ska jag sent glömma. Började med 10 mil cykel på Vättern-vägar och hängde resten av dagen vid en underbar brygga vid Vättern. Hela familjen.
Åland, vet inte hur många solnedgångsbilder som finns i min mobil och ändå är det omöjligt att förmedla den rätta känslan.
Sista dagen på Åland blev det sightseeing för mig och Mannen - en tur från Eckerö till Kastelholms slott, vidare till Mariehamn och tillbaka till Eckerö. Fantastiska 10 mil men ack så varmt.
 Cykelben.
Mina "små" äsklingar på väg till campingen. Vad hände? Hur blev de så stora?
Det krävs många personer för att slå ihjäl en abborre på 10 cm.
 Mästerkocken, typisk campingmat på Muurikka.
Dags att packa upp, städa, handla, planera ett B-fit pass och så KÖÖÖÖÖÖÖRA sk*ten ur mig och deltagarna. Som jag längtar!

Inga kommentarer: