måndag 6 januari 2014

Nytt år och ny start

Fast inte riktigt än, först ska jag ligga vid en strand, dricka ohämmat antal öl, simma, umgås med familjen, skratta, wow-a utsikten, snorkla, äta mat, kanske åka på magsjuka igen, shoppa i Bangkok. Men sen. Sen när jag landar i Sverige, då ska jag ta tag i träningen igen. Och jag längtar som en galning efter kvalitetspass löpning, spinning så svetten lackar, tunga kettlebells som skaver hål i händerna, crossfit-pass som får det att mörkna för ögonen. Som jag längtar. Men var sak har sin tid. Just nu är jag här och nu. Med min familj i värmen.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju helt fantastiskt ut!
/simfenan

Cicci sa...

Intressant. Googlade "Sur tant" och så dök ett bekant ansikte upp nästan direkt. Hörredu, pallra dig hemåt nu, du har en Hammock att lära dig i FM :-) //Cicci