söndag 6 november 2011

Vackert

Hemma igen efter några dagar i Sälen. Ingen snö hade vi men det gjorde inget, vi hade fullt upp ändå. En massa mys med vänner och familj, badande i Experium, god mat, promenader. Känner mig helt utvilad och redo att ta mig an en ny vecka. Eftersom min sista vecka av utmaningen gick åt pipsvängen, får kommande vecka bli min officiellt sista vecka. Det ser jag verkligen fram emot!

Men innan jag lämnar Sälen - jag, Mannen och sonen var iväg till Sälens fjällkyrka för att tända ljus. Sonen var fast beslutsam att åka dit på lördagen för att tända ett ljus för sin farfar och för sin första fröken som gick bort för ett kort tag sedan. Fint tycker jag.

Skickar också en tanke till en kollega som miste sin alldeles för unga fru nyligen, ensam med tre söner skriver han på hennes logg i dag "Har precis ätit frukost med xxx, xxx och xxx (sönerna). Dock så står en stol tom. Saknar dig ofantligt mycket. Älskar dig xxxx. Hoppas du har det bra min Ängel." Gråter en skvätt och skattar mig lycklig.

Om en liten stund drar jag i mig kyckling på tvären, hoppas i träningskläderna och drar iväg på dubbelpass - Functional Moves och BodyCombat. Ser SÅ fram emot att få svettas rejält.

Inga kommentarer: