måndag 14 november 2011

Nakenmåndag

Grått, trist, mörkt, yoghurten slut, trötta barn. Måndag morgon. En intensiv men underbar helg är över. Bara för att det är en sådan måndag så ska jag bjuda på något jag aldrig bjudit på tidigare, nakenbilder. Eller nästan nakenbilder i alla fall. Det här är en bra bit utanför min komfortzon men vad tusan.

Som trogna läsare vet har jag slutat med socker. Jag har också lagt till proteiner i kosten och dessutom börjat äta ännu mer som skalman, dvs var tredje timme. Alkoholen har jag också dragit ner till ett mininum. Under oktober körde jag stenhårt med min utmaning, tre första veckorna dessutom med minst en timmes hård träning varje dag. Fjärde veckan blev jag sjuk så då blev det ingen träning. Jag har fortsatt in i november, inget socker men några glas vin då och då.

I går tänkte jag för skojs skulle se med hjälp av kameran om det syns någon skillnad i kroppen rent fysiskt. För träningsmässigt är det stor skillnad, mycket mer ork. Jag mår också mycket bättre, jämnare humör och inga stora dippar som tidigare.

Håll i er, här kommer nakenbilderna!

Phew, dagens utmaning avklarad. Nu kan jag ta mig an veckan. Äntligen lite mer på hemmaplan vilket förhoppningsvis innebär lite mer träning och lite mindre stress.

7 kommentarer:

Carina sa...

Härliga bilder med härligt resultat och det på en månad.
Grattis och lycka till i fortsättningen.
Kram Carina

Anonym sa...

Wow vilket resultat!!! Hoppas jag får lika bra resultat! Men det gäller bara att hålla i! Kram Mari

Jessica sa...

Superbra!

Sofia sa...

Va duktig du är!! Det har ju hänt massor på en månad :-) Det har det visserligen på mig med men åt helt fel håll ;-)

Linda sa...

Riktigt bra resultat och en morot för oss som håller på nu!!! =)

Marre sa...

Tack alla, det känns jättebra! :)

Anonym sa...

GRATTIS hur gör man?är avundsjuk Sonja