måndag 4 mars 2019

Helgen

Bakvänd ordning på inläggen men några bilder från en fantastisk helg kan jag ändå bjuda på när jag kommit in i bloggvärlden igen.

I fredags checkade jag in på Gimo Herrgård och vill egentligen bara säga till er alla - ÅK DIT! Mysigt, stillsamt, god mat, fina omgivningar, perfekt.
Deras afternoon tea... Observera att detta kakfat är för två personer. Bara oss. Ingen annan fick röra. Och observera att jag inte lyckades tömma det.
På lördagen sprang jag sedan intervaller på löpband - 8 x 500 meter närmare bestämt och jag tror jag gjorde mitt bästa pass ever. Säkert tack vare kakfatet ovan.

På söndagen satt jag på en spinningcykel och följde Vasaloppet. Typ 4:40 i tid blev det, rumpan är öm i dag och jag hittade några skavsår på ställen där solen aldrig skiner (inga foton, lovar).
Resten av lördagen tillbringade jag med att äta lunch med vänner, tvätta, packa, mysa, titta på film, äta pizza och sen somna ovaggat vid en sisådär 21. Trött som ett as och redo för nya tag och ny vecka. Japp, det var den helgen det.

Inga kommentarer: