fredag 22 mars 2019

Friday!

Det borde varit en bild med fredagstulpaner här men ni får lita på mig när jag säger att de står där hemma och väntar på mig i all sin prakt. Jag själv är kvar på jobbet, det är väldigt tomt här kan jag meddela. Jag ska alldeles strax plocka ihop för att ta mig till jobb-gymmet. Får se om jag hittar ett löpband eller så hittar jag några tunga saker att flytta runt och hit och dit. Men efter det, då svidar jag om till high heels och svarta blåsan för det vankas fest! Visserligen jobbfest men ändå!

Den här veckan har gått himla fort, än hit och än dit och sen blev det fredag. Har för en gångs skull inte lämnat landet men var i storstaden några dagar. Prioriterade dock inte träning då pga var sliten och skulle på konsert och drack drinkar. Också bra. Speciellt den här, min favorit.
I morgon väntar en heldag på Måndagsklubben i Falun - ser så fram emot det! Vi hörs och hoppas du får en härlig fredag! Puss!

Inga kommentarer: