måndag 17 oktober 2011

Holy shit

Holy shit vilken helg. Sällan jag är så glad att det äntligen är måndag och jag får åka till jobbet.

Helgen började alldeles utmärkt, hann precis hem från tjänstresan till 60 minuter ursvettig spinning, bästa starten på helgen. På lördagen kickstartade jag med 45 minuters core och sedan 60 minuter BodyCombat. Fick också chansen att se sonens första matchmål, stolt som en tupp. Mamman alltså. Sedan var det partyförberedelser så det hette duga. Fick kramp i armen av allt tuperande. Det låg en dimma av hårspray runt hela huset. Och ni ser, resultatet blev alldeles enastående om jag får säga det själv. :-) Söndagen gick som i en dimma. Trots återhållsamhet gällande alkohol mådde jag fruktansvärt dåligt hela dagen. Kanske hann veckans råträning i kapp mig, kanske var det inte så smart att shocka kroppen med alkohol efter att ha skött om den väldigt väl i 14 dagar. Jag gör inte om det kan jag säga.... Så söndagens träning var en pina från början till slut, som tur var behövde jag bara köra Functional Moves för snälla kollegan tog mitt BodyCombat pass. Skönt.

MEN, nu är det måndag och jag fortsätter min utmaning i två veckor till. INGET alkohol what-so-ever. Så det så.

Inga kommentarer: