lördag 8 oktober 2011

I stället för Tjurruset...

.... körde vi fjällruset. Mycket trevligt och definitivt mindre lerigt.

Först en mils tur på Södra Kungsleden från Högfjällshotellet till Östfjällsstugan, mysigt!Sedan kort möte på campingen för att därefter bli piskad av jordens mest elaka PT, min dotter. Hon skrek, härjade och jag fick inte ens stanna i världenslängstaochbrantaste uppförbacke och vila bara pyttelite. Och fuskade jag det allra minsta i något så fick jag minsann höra det. Dessutom knäppte hon kort hela tiden så jag skulle bli nervös. Dock väldigt härligt att springa ute i naturen, stanna med jämna mellanrum och köra axelpress, crunches, benböj och annat. En bil höll på att köra i diket när han fundera på vad jag sysslade med mitt ute på fjället i djupa benböj. Sen hittade jag en björn och kom på att jag skulle stretcha vaderna lite. Coolt.OK, det var ingen riktig björn (nähä?) och jag fick muta dottern rejält för att hon skulle fota det där pinsamma fotot.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Vad härligt det ser ut!

LinaTriathlet sa...

Åh det ser riktigt fint och härligt ut!
Vacker natur!