måndag 20 juni 2011

Bakis?

Märklig känsla i dag. Har haft ännu en natt med sömnsvårigheter, det känns som att kroppen jobbar för fullt utan att kunna slappna av. I morse när jag vaknade ville jag inte göra något annat än att ligga kvar i sängen. Men det gick ju inte för sig. När jag väl kommit upp gick det lite bättre men hela dagen har jag nästan känt mig bakis. Så där hängig, ont i huvudet, seg. Efter lunch höll ögonen på att falla ihop helt och hållet. Fick verkligen skärpa mig för att hänga med i mötet.Nåväl, i morgon borde det väl ändå ha gett sig, eller? Det är i alla fall vila som gäller för hela slanten. Inget hetsande. Var och åt en underbar middag i underbar miljö tillsammans med familjen och svärmor. Vilken kväll! Nu är klockan 21:00 och det är hög tid för mig att gå och lägga mig. :-)

Inga kommentarer: