söndag 3 april 2011

Träningsvärk

Började fundera i morse varför jag har träningsvärk på konstiga ställen. Inte kunde väl milpasset i går varit så jobbigt? Att heja på dottern i semifinal i innebandy var visserligen jobbigt men inte på det viset. Så vad har jag gjort? Just ja, det var ju mammor mot söner i innebandy i går morse. Jisses säger jag bara. Vilket träningspass! Skulle gärna börja spela innebandy i något Korpenlag eller så. Om jag bara orkade.... Det var ruscher, tacklingar och fulspel från oss mammor men ändå fick vi stordäng. 14-4. Hade dessutom två femmor ute samtidigt sista minutrarna men inte hjälpte det....

Har varit ruskigt effektiv på förmiddagen; tvättat, fixat matlådor för veckan, städat, bäddat rent, vikt tvätt men nu drar jag på födelsedagskalas hos brorsdottern. Brukar vara världens godaste fika där.....

Inga kommentarer: