måndag 20 december 2010

And the Julvecka is here!

Vilken start på julveckan! Ställde in min jobbresa i går kväll och tur är väl det med tanke på vädrets makter i dag. Flera olyckor runt om i landet, speciellt i vårt område. Ta det lugnt och var rädda om er i trafiken!

Istället för bilresa blir det därför träning och jobb på hemmaplan. Vilken bra kombination! I kväll är det julbord med jobbet, troligtvis orkar jag väl inte iväg på någon träning efter det....

I morgon tror jag att jag ska köra BodyPump för första gången sedan september, vore helt otroligt underbart att kunna göra det utan att ryggen protesterar. Hoppas, hoppas. Sen är det onsdag och på onsdag åker vi! Alla juklappar är inhandlade, inslagna och klara i väntan på julafton. Kattvakt är ordnad, väskorna packade. Det enda som återstår är att försöka spätta in alla våra grejor i Volvon. Underbart!
Vädret ser ganska OK ut för Tänndalen, ganska kallt på onsdag och torsdag, snö på julafton och helt OK temperatursmässigt. Jag hoppas på några meter i längdsskidspåren.

Inga kommentarer: