fredag 29 oktober 2010

Soffan

Har fått min kostplan från PT'n nu. Oj. Hon var inte så nöjd över min matregistrering senaste veckorna, det är dags att skärpa till sig. På måndag. :-)
Hemma efter en intensiv vecka, kan stolt meddela att jag kom ut på en kort joggingtur trots hällregn efter besöket i vår verksamhet (bilden ovan), coolt jobb va? Ingen backe hittades dock så det blev mest en liten runda för att komma ut. Hann också med cirkelträning med Nya Testamentet. Hittade en knapp i rummet som jag tryckte på när jag fastnade i den avancerade axelövningen med Nya Testamentet. Inget hände fast jag tryckte. Ingen personaaaaaaal som kom till undsättning. Dåligt. Jobbade förresten så hårt att gummibandet gick av. Eller har jag blivit stark kanske?

Fredag kväll alltså, har hunnit med både BodyCombat och Zumba. Planen var ett längre löppass men orken/inspirationen fanns inte riktigt. Gjorde om planen till att bli BC och spinning men även spinningen fick vika ner sig och jag testade Zumba igen. Zumba är dans, mycket höftvickande. Inte så mycket puls och svett men ack så många glada skratt och må-bra-känsla. Vilken start på helgen!

Trevlig helg vänner!

Inga kommentarer: