torsdag 25 mars 2010

Åter till kontoret

Jag har varit på ledarskapsutbildning, en uppföljning på en omfattande sådan som jag gjorde för två år sedan. Det mest intressanta med den här är att den omfattar personer från flera olika länder och kulturer, olika roller men inom samma företag. Vilka diskussioner! Just den här gången var temat situationsanpassat ledarskap. Nu är jag full av energi igen och orkar spurta på igen!

Däremot var jag helt slut i går kväll när jag äntligen kom hem. Hade planerat in core men den föll bort någonstans mellan middagen och chipspåsen. Kände mig trött både i huvud och kropp och stannade därför i soffan. Egentligen behövde jag nog komma iväg och tömma huvudet men det gick bara inte. Och när jag dessutom fick höra att träningskompisen var sjuk så gick det inte.

Nya tag i dag! Kör lite BodyPump i dag och laddar samtidigt för simning och ett lite längre springpass i morgon. Fortfarande stärkt av måndagens härliga en-timmes-pass. Mmmmmmm.

Inga kommentarer: