onsdag 28 oktober 2009

Världen är full av rosa saker

Det är så kul med oktober, den är så rosa! Och jag hittar fler och fler rosa grejer, äntligen får jag shoppa med gott samvete då jag också bidrar till en viktig sak. Senast i raden av rosa saker är Försvarets Hudsalva på Apoteket, coolt!I dag skiner solen och jag skulle så gärna vilja dra ut och springa en sväng. Men det går inte i dag, i dag har jag i stället planerat in BodyCombat och Core. Jag brukar aldrig kunna gå på pass på onsdagar men i dag hittade jag en lucka! Dagen till ära får jag också teama med min BC-kompis vilket jag inte gjort på väldigt länge. Och på coren får jag sällskap av min andra träningskompis. Vilken kväll - träning och kompisar i ett!

Senare i kväll ska jag försöka lugna ner min något smått hysteriska son. Han är så uppspelt över att få åka tåg ända till farmor. Och det ska packas, packas om, ändras i packningen, ändras i planerna, kontrolleras hundra gånger att tågbiljetterna är med osv. Jag är nästan lika förväntansfull och glad över att få en minisemester bara med honom. Oftast är det hela familjen som gör något, så det här känns speciellt. Jag längtar till i morgon bitti när vi får dra iväg! Är rädd för att han inte får en blund i ögat i natt och kommer att somna så fort han sätter sig på tåget....

Inga kommentarer: