söndag 4 oktober 2009

Multisporträning modell lerig

Det är inte alltid solen skiner när det är träningsdags. I dag öste regnet ner, det var kallt och blåsigt men vi höll oss till planen att träna ändå. Jag hade tillbringat hela dagen i soffan ätandes Jordnötsringar så kroppen var laddad att få röra på sig.

Vi hade ett härligt pass med cykling på grusväg och stigar - jag upptäcke att det inte finns någon skärm bak på min cykel så ganska snabbt var baken blöt. Vi bet ihop, parkerade cyklarna och sprang lite i skogen också. Det var läskigt, det fanns nämligen björnbajs precis överallt.... Och till råga på allt började det att skymma och vi visste inte riktigt var vi var. Twilight zone....

Vi hittade dock tillbaka till cykeln efter en stund och kunde nöjt cykla hem. Jag var helt lerig och alldeles stel av köld när jag klev innanför dörren. Nu har jag tinat upp lite och väntar på söndagsmiddagen.

Multsport
Cykling: 8,89 km på 45 minuter
Löpning: 4,2 km på 53 minuter
Cykling: 9,4 km på 38 minuter

Hoppas ni också har en bra söndag!

Inga kommentarer: