tisdag 20 oktober 2009

Han simmar ur bild

Sonen var så snabb på simcupen i går så jag hann inte knäppa kort. Jag måste be honom om tekniktips inför morgonsimningen på fredag.

I går hann jag med BodyPump, heja på sonen och dottern på simcupen och sedan avslutade jag dagen med ett riktigt svettigt pass BodyCombat. Hela jag var blöt, svetten lackade, glasögonen var prickiga, sminket rann i snygga åar ner på kinderna. Puddingpastej!

I natt har jag sovit väldigt dåligt. Kan bero på att jag skulle vakna väldigt tidigt för att åka iväg på tjänsteresa. Eller så är jag på väg att bli sjuk. Känner mig trött, hängig, lite snorig, ont i huvudet. Hoppas verkligen att det bara är tröttheten. Vill INTE bli sjuk igen.

I dag blir det eventuellt en kort löpning, sightseeing, eller så blir det sängen och avslutande av boken. Tål att funderas på en stund till.

Inga kommentarer: