torsdag 18 juni 2009

100 dagar

Nej, det är inte Big Brother utan antal dagar kvar till Lidingöloppet. Hualigen! Sitter och samlar kraft inför några timmars jobb innan det är midsommarfirande. Har varit ute på världens sämsta löprunda också. Vet inte om det är stallet-rundan, att det är morgon eller att jag tränade hårt i går kväll men det är magiskt! De senaste gångerna jag tagit den rundan har det varit asjobbigt. Måste testa en annan morgonrunda i stället för att bryta trenden.

Nu lägger jag skorna på hyllan (eller rättare sagt i bagageluckan) över midsommar. Om jag har tur så vill gubben ut på en runda på lördag eller söndag så att jag får sällskap.

Distans: 5 km lätt (eller tung, hur man nu väljer att se det)
Tid: 33:30 minuter
Känsla: Bara tungt hela tiden, tung andning, tunga ben, allting tungt

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Oj, bara 100 dagar.. tiden går fort! men lidingö är ju årets höjdpunkt så det är ju bara kul :)