tisdag 30 juni 2009

Och värmen bara fortsätter....

.... man får ju inte klaga men hallå - jag jobbar ju fortfarande!

I dag har jag haft en dryg dag. Jag har då och då problem med lock för örat och nu är det värre än värst! Tror att det uppkommer efter varje gång jag flygit men jag flyger ju jätteofta! Vet inte hur jag ska bli av med det. Efter lite googlande har jag sett att det faktiskt kan vara andra saker än en gigantisk vaxpropp som sitter där och spökar så jag ska nog ta och ringa farbror doktorn i morgon. Inte så kul att ligga i soffan med Revaxör i örat stup i kvarten. Fräscht inlägg!

Lite nytta har jag gjort, såsom shoppat lite till (tror inte att min man skulle klassificera det som nytta) och faktiskt tränat BodyPump också. Men det tog emot. Nu känns det däremot helt suveränt. Vad jag har längtat efter att träna styrka igen. Jä**a öron bara som förstör allt det roliga!

I morgon har jag lovat att hoppa in och vicka på en step-up och en core-klass. Kul men nervöst. Som vanligt.

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

klart att shopping är nytta!! tänk vilken glad fru han får när hon fått shoppa! så egentligen om man tänker efter så är det väl han som vinner på det?! hehe! allt handlar om att kunna argumentera bäst ;) Hoppas örat känns bättre!