fredag 18 december 2015

Min födelsedag!

Jag fyller år i dag, 26 år faktiskt (typ)! Överraskad med härlig frukost och blingbling i morse, inte illa.
Tyvärr fick jag ställa in den planerade födelsedagsdejten i badhuset då jag har blivit förkyld. Men Simpisen levererade enligt plan - hon hade till och med tillverkat ett födelsedagspass bara till mig.
Och så passet förstås.
Så gulligt!

Den här veckan är full av firande, Dottern lyckades knipa körkortet också, hurra för henne! Nu gäller det att gömma bilnycklarna och/eller punktbevaka bilen.
Och så fick jag världens största och finaste bukett från Gävle Tri och Hemlingby Löparklubb. Den var så stor så jag fick ta tillbringaren för müsli till slut för att få plats med allt. Tack!
Och i kväll väntar en gala som de har bara för att fira mig. Julgalan heter det. Gulligt va? Mums-mums kommer....

Inga kommentarer: