måndag 27 december 2010

Kexchokladmannen och jag

Var ute på myren igen. Mitt i natten. Eller vid fyra på eftermiddagen rättare sagt men det blir mörkt snabbt. Efter en heldag i Ramundberget, en tjock fet hamburgare på det, barnen avsläppta vid "hemmabacken" drog vi iväg på längdskidorna. Kändes mycket lättare i dag, fast fäste vet jag inte vad det är. Glid däremot hade jag rejält. Premiär för pannlampan i dag också, riktigt häftigt att glida fram bland fjällbjörkarna. Mannen körde givetvis alldeles för snabbt för mig så honom såg jag inte röken av. Förutom när jag fångade honom på bild förstås. Go och glad kexchoklad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, lyllos dig som får åka med kexchokladmannen. Det borde gå fortare då! Hoppas resten av veckan blir lika bra som hittills med skidor på längden och tvären.
Viréns