tisdag 14 januari 2014

Bring it on, 2014!

Hemma. Det är snö och kallt. Jag fryser ihjäl. Jag är trött och jetlaggad. Men jag är hemma och det nya året har börjat. Mitt år 2014 är inte helt klart och planerat ännu eftersom jag knappt har nyktrat till efter Singha-partyt men några mål är klara.

1. Fortsätter samarbetet med Andreas för att bli starkare, snabbare och uthålligare under 2014.

2. Triathlon blir det givetvis, än så länge har jag Vansbro halv-ironman samt Kalmar Ironman inbokat (ja, jag har varit lite svävande men det är klart jag vill göra det igen). Hoppas kunna lägga till några till tävlingar inom kort.

3. Multisport - javisst! Hoppas att Team MILF ställer sig på startlinjen på Sälen AIM Challenge och uppfyller sin hemliga (?) plan. Och så blir det nog några till tävlingar i olika konstellationer i Team Koskenkorva hoppas jag.

4. Löpning - än så länge bara Göteborgsvarvet klart men kanske trillar något annat in också.

5. Cykel - Vätternrundan och Siljan Runt inbokade.

6. Crossfit - ska utmana mig och bli starkare, gå på några inspirationspass på andra ställen, fixa till lite teknik och ha dj**ligt roligt!

7. Bli klar med min certifiering som Spartan Kettlebells Certifiering. Har inte fått min feedback ännu (trots att det nu gått TVÅ MÅNADER sedan certifieringshelgen, skärpning Spartan!) och jag hemuppgifterna kvar att skicka in.

Typ så. Och säkert en massa saker som jag glömt. Ett himla roligt 2014 att se fram emot! Först ska jag överleva den här dagen bara. Och hitta en yttepytteliten kettlebell som jag kör kvällens KB-pass med (men givetvis målar typ lila så det ser ut som en 16 kg kula). Välkommen 2014!

Inga kommentarer: