onsdag 9 januari 2013

Men nu KÖÖÖÖÖR vi!

I går fick jag träningsupplägg från Andreas, min nya PT. Har inte hunnit gå igenom det riktigt ännu men vet att dagens träning (om jag känner mig frisk) är 30 minuters lätt löpning. Det borde jag fixa.

Andreas jobbar med passupplägg för de olika grenarna (i mitt fall löpning, simning, cykling samt skidåkning). Jag har fått "biblar" med olika pass som han hänvisar till i mitt program. Jag har bara tittat lite lätt i dessa biblar och hittar meningar som "Antingen gör du det fullt ut, eller inte alls.", "onaturliga intervaller", "löptest", "simtest". Ooops. Och så erkänner jag per genast att det är läskigt att låta någon annan styra min träning. Men jag har bestämt mig. Jag lägger tiden fram till Ironman i Kalmar i Andreas händer. Amen.

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Grymt att få hjälp med träningen inför IM :)!