onsdag 19 december 2012

Segt värre


Det blev en del glögg i går. Och vin. Och Rocky Road. Känner mig något seg i dag men ska alldeles strax hinka i mig sju liter vatten så jag är fit for fight inför mötet med triatleten. Men först ska jag malla mig om mina fina presenter.

En fin vedkorg som värmer både utifrån och inifrån. Finfina viner som kommer att sparas till speciella tillfällen (dvs inte intas i en husvagn i plastglas).
Blommor, fick massor med andra också men missade att fota dem. Observera fatet de ligger på, det är ett korvfat som kan hängas över öppen eld och så fixar man till en korvpanna. Praktiskt. Fast då bör nog blommorna tas bort först.

Och så ett fint halsband.
Och några skumtomtar. Det känns som att mina vänner vill att min skumtomteutmaning ska gå åt skogen. Men än så länge har inte en endaste illmarig tomte passerat mina läppar.
Ännu mer vin (mina vänner känner mig för väl).
Och glögg.
Just ja, sen har jag ju fått ett par nya slalomskidor också, de ska hårdtestas i mellandagarna!
Vilken härlig dag!

Inga kommentarer: