onsdag 23 november 2011

Det går bra nu kompis!

Livet går återigen i 180 efter en lugn helg. Lite bilder från helgen kan ju vara på sin plats. Börjar med det viktigaste, lunchen som avnjöts utomhus i solsken. Mmmmmm.
Sen lekte vi turister, jag och Mallan (bild från hennes blogg).
Mallan blev också lite trött så hon fick vila upp sig innan vi gick tillbaka till bilen.Pysslade lite med sonen i söndags, tjuvstartade med julgardiner, tog fram adventsljusstakarna (men satt inte upp dem än), fixade, myste, tog fram resväskorna från vinden. Men vad mysigt det är att bara "poa" runt där hemma. Roligast var det dock när sonen konstaterade för Mannen "Herregud vad vi har slitit, mamma och jag!". Grejen var den att han följde skidstafetten åt mig medan jag fixade och trixade. Samarbete kallas det.Veckans träning har varit bra hittills, i går kväll drog jag iväg på mörkerlöpning (i TOTALT mörker) och avslutade dagen med innebandy. Fick inte spela så mycket den här gången heller tyvärr. Dåligt. I dag åker jag på tjänsteresa, har tagit med springskorna men vet inte riktigt om det blir tillfälle till löpning. I morgon står BodyPump och yoga på schemat. Det är en bra vecka det här!

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

Mukt å sönt i mossan :-)