fredag 11 november 2011

111111 - min superÄlva

Hipp, hipp, hurra för världens bästa dotter som fyller år i dag! Fjortis närmare bestämt (och mamman som bara är 25, hur gick det till?). Hon firar (sportbrutta som hon är) med att spela innebandymatch i kväll. Men i morgon blir det partaj och då ska tydligen päronen hålla sig hemifrån.

Jag har en helt omöjlig vecka den här veckan, hittills den här veckan har jag skrapat ihop 1440 km på vägarna. I dag blir det 80 till. Har också blivit stoppad av polisen en gång. Men trots detta bjöd veckan so far på löpning måndag, löpning onsdag, core torsdag och i dag hoppas jag hinna på spinning innan jag intar min plats i tränarbåset på kvällens match. Vi får dessutom besök av världens bästa hund som kommer att ge mig extra motion i morgon. Kärlek!

Inga kommentarer: