onsdag 21 september 2011

Annorlunda uppladdning

Ja, det går alltid åt skogen med mina uppladdningar, lika bra att köra på den linjen även denna gång. Lidingöloppet på lördag var det ja. Laddar upp med att tokträna på lördag, stå i vallgraven lördag och söndag, känna mig halvkrasslig på söndag men ändå köra BodyCombat, ligga hemma i soffan och vara nära döden på måndag, åka på tjänsteresa tisdag och onsdag bland en miljard människor. Ungefär så. Jo, lägg till en del shopping och en underbar middag på Vapiano. Började med bruschetta med extra mycket vitlök, bra mot förkylningar.Sedan kände jag mig tokmätt så det blev en Ceasarsallad med kyckling i stället för pastan jag ställt in mig på. Och ett gott glas vin. Vapiano får Mycket Väl Godkänt av mig. Ända minuset var ljudvolymen inne på restaurangen (vi var på den på Sturegatan), fast det kanske är tanten i mig som tyckte det var för skränigt....En skön promenad tillbaka till hotellet (kanske ett depåstopp på en pub, kanske). I morse packade jag upp kassarna (tre kassar efter 25 minuters shopping = kort intervallshopping), BLUNDA MANNEN.Köpte bland annat den här blusen som jag drog på mig genast. Nöjd.

Inga kommentarer: