onsdag 16 mars 2011

Garmin och jag är sams...

... just nu i alla fall. Jag har fått tips om att ta bort "varvräkningen", dvs att den piper till varje kilometer. Det är märkligt att jag inte kan tömma klockan via historiken, ska försöka uppgradera mjukvaran i den på något sätt.

På lunchen fick den i alla fall följa med och jag lyckades till och med överföra data nu, inte för jag vet vad jag ska med det till.... Men en härlig runda var det och jag njöt. Lite mindre träningsvärk och lite mindre stela ben. Men det går inte fort nu.
Dessutom ligger det nu träningspropaganda på köksbordet, husvagnsbroschyrerna är borta. Ordningen återställd. Till och med en svettig tröja skymtas i bakgrunden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att din garmin krånglar. Det är väl inget alternativ att springa utan, misstänker jag ;)
Själv håller jag på att vänja med att springa med, jag och nymodigheter......
anna

Marre sa...

Att springa utan sin Garmin är som att låta bli att springa. :-) Du kommer snart att bli lika beroende som jag.