söndag 21 november 2010

I'm making myself hot

I dag är jag trött, så himla trött. Dåligt med sömn (som alltid efter några glas vin), sent i säng eftersom Klassikertjejerna var så trevliga så jag inte kunde slita mig ifrån dem förrän framåt småtimmarna. Innan middagen fick vi också prova på stenhård träning, BootCamp. Har testat det någon gång för länge sedan men nu var det alltså dags igen. Vi var 10 förväntansfulla tjejer som körde ålning, burbees, hopp, styrka (ibland med papper under skon) och stafett. Grym träning! Och lite cool känner jag mig med blåmärken på armar och knän.....
I dag är det ett härligt vinterväder, jag har varit ute och gått en sväng med sonen. Körde några intervaller då jag duckade för snöbollarna som ven, fick in några bra träffar jag också *stolt*. Nu pluggar jag Funcional Moves program 7, snart dags för gymmet för att träna in det ordentligt. Sedan ordinarie FM och BodyCombat.
På tal om BootCamp, en del av dessa övningar gjorde vi. Men hur grym är inte den här videon, skulle kunna titta på den hundra gånger.....

Inga kommentarer: