måndag 28 januari 2019

Bra träningsvecka!

Äntligen tillbaka i bra rutiner och skön känsla. Trots resande och enorm trötthet så lyckades jag bra med min träningsvecka.

Måndag hann jag till BodyPump och sen i vanlig ordning körde jag min RPM (älskart!).

Tisdag morgonsim och senare på dagen även korta intervaller på löpbandet. Enormt bra känsla, benen flög fram och inte en enda gång blev det tråkigt.

Onsdag hann jag med en snöig jogg i Finland, skönt att komma ut en stund efter en hel dags stillasittande.

Torsdag vilodag.

Fredag morgonsim (också en helt galet bra känsla) och sen långpass på eftermiddagen (15 km, wihoooo!).
Lördag - dejt i poolen som sig bör på lördagar. Senare på dagen dejt med fina vännen och 50-årsfest. Typiskt bra dag.
Söndag - spinningdejt, tröskelintervaller i en si så där 75 minuter. Grejt.

Nu väntar en inte helt optimal vecka med tanke på resor. Just nu sitter jag på Arlanda och ska boarda mot Finland strax. Har dejt i poolen med en kollega i dag men tyvärr en kort simning bara. Tisdag morgon hoppas jag på kort snöjogg innan jag mellanlandar på Arlanda. Onsdag morgon mot Polen och där stannar jag resten av veckan. Oklart med träningsförhållanden men lite löpning ska jag väl hinna/kunna få till.

Hoppas ni får en härlig vecka! Kram!

Inga kommentarer: