måndag 9 april 2018

Hofors sämsta influencer

Jag är en sån urusel bloggerska just nu. Hur ska jag någonsin kunna bli Hofors största influencer om jag inte skriver inspirerande och trendbrytande inlägg som ger mig massor med pengar? Och fotar också för den delen. Jag har tydligen tagit ETT foto under hela helgen. ETT. Och det är detta.
Med det fotot vill jag ha sagt att jag hade en mysig fredagkväll med bubbel, mat, vin, skratt och spel. Jag vann två omgångar av tre förresten. Viktigt. Och med fotot vill jag också ha sagt att han med ficklampan tydligen inte såg texten utan denna ficklampa (trots läsglasögon på) och hon där fick inte läsa frågor ty hennes röst är knäpp. Men trots dessa små skavanker älskar jag dem till månen och tillbaka.

Tränat har jag (väl) också. På fredag morgon simmade jag och på kvällen gick jag på Saras 90-talsspinning. KUL! På lördag åkte jag skidor i Kungsberget men ärligt talat glassade jag mest omkring i solen. Körde RPM och lite magstyrka, ny middag i en annan stad och sen kom söndagen som hade med sig sovmorgon och frukost på sängen. Kan vänja mig vid det faktiskt.

Men efter en hel förmiddag i sängen så kom vi iväg på simning i alla fall. Det var bra. Och lite senare samma dag körde jag slut på rumpa och ben på gymmet. Mellan dessa två pass fikade jag med två sköna triathleter och fick inspo (som ungdomarna säger).

På lördag åker jag till Mallis! Hurra!

Inga kommentarer: