torsdag 15 mars 2018

Vårkänslor

Tog på mig vårkappan på tisdag morgon när jag tiiiidigt skulle åka med ett tåg som tyvärr var en timme försenat. Där stod jag med min vårkappa i snöstorm alltså. Ja, ja, världsliga ting.

Träning då? Jo då, det har varit vilovecka men på söndagen drämde jag till med tre pass - först 50 minuter löpning på band i finaste Medoc-tröjan.
Sen simning med simpis som var ovanligt blek, kanske beroende på Amarone-vinet dagen innan... Avslutade med att cykla igenom mitt RPM-pass vilket var tur för jag kom inte ihåg en endaste grej.

Nåväl, det blev måndag och lunchgym! Gjorde exakt som coachen sa att jag ska göra vilket är lite ovanligt för mig. Född rebell. Här hänger simpis och flexar musklerna. Hon hängde där jättelänge. Ända tills jag motvilligt gick med på att fota henne.
Och på kvällen mitt härliga måndagsgäng som vanligt. Som jag älskar dessa människor!!!
Pga väldigt tidig morgon och att fröken anlände till nattens hotell väldigt sent på tisdagen så hade jag ambitiöst nog packat för den där timmen löpband på hotellets gym. Det gick åt h-vete. Ställde mig på bandet, yr av trötthet och undrade mest vad tusan jag gjorde där. Försökte coacha mig själv, pusha, lyssna på musik, lyssna på podd men inget hjälpte så jag slog av det där jädra bandet och gick och duschade i stället.
Sen dess har det inte blivit mer träning pga bara en massa jobb och resande. Men i dag tänker jag både löpning och simning om allt vill sig väl! Hoppas!

Hoppas du får en fin torsdag!

Inga kommentarer: