torsdag 22 mars 2018

Vad är viktigt i livet?

1. Att hjälpa någon som behöver hjälp
Jag och Sara drog igång insamlingen "Mot Cancer - För Camilla" och i lördags var det dags för finalen, själva spinningen. Tårarna rann, hjärtat pulserade, känslor all over the place. Mina första minuter på frökencykeln handlade mest om att få tårarna att sluta rinna. Inte bara sorg utan också tacksamhet och kärlek. 
 The dream team.
Så mycket kärlek i samma rum. Kärlek.
Efter eventet föll jag ner i ett svart hål. Djupt. Allt blev mörkt. Som tur fanns någon där som plockade upp mig. På rätt sätt. Tacksam.

2. Sus och dus
Från mörker till bubbel och finmiddag. #levförfan

3. Inspiration och eftertanke
Jag och Marie var och lyssnade på Henrik Fexéus - så spännande! Han körde några "läsa-tankar-trick" men det handlade mer om ledarskap och människor. Otroligt givande. Kul att få hänga med snygga bönan en hel kväll också. I storstaden minsann. 

4. Galna upptåg
Den här bruden, hon ställer upp i alla lägen. T ex klockan 07:00 en onsdag morgon bara för att vi inte hittar en annan tid. Och stark är hon också. Hon ger mig energi. Varje dag.
Och såna influencers vi är. Snart kommer hela Hofors och Torsåker att följa detta. Kom ihåg vart du såg det här först.

5. Ta hand om mig själv
Glömmer det ibland. En solskensjogg, underbart för själen.

Inga kommentarer: