fredag 28 april 2017

Fredag igen

Hektisk vecka men nu är det äntligen fredag. Dock en fredag som innehåller fler möen än tid så jag måste klona mig under vissa delar av dagen. Men jag boostade med ett bassängstopp i morse vilket var riktigt bra för själen och hjärtat.

I veckan var jag också på konferens på Hasseludden. Dock är det lite tråkigt med dessa konferenser på fancy hotell för själva hotellet hinner jag ju aldrig nyttja och någon stillhet blir det inte att tala om när det samlas 200 personer på samma yta. Men fint är det och jag kostade på mig ett ytterst kort morgonpass med många backar. Min onsdag i bilder.

Blåsigt var det också.
På kvällen hade jag först en viktig presentation (jobb) och sedan firade jag att presentationen gick bra med tjejmiddag. Här är en av brudarna och min mat.
Torsdagen var seg, det var lite proppen ur efter presentationen tror jag men jag och snabba Sara körde några backintervaller i alla fall. Jag försökte hänga efter hennes söta rumpa, vi fick några heja-rop från några som hängde på sina balkonger och hade oss som kvällsunderhållning. Nice. Fick ett ryck och drog iväg på BodyPump också då Sonen blev pepp på träning också. Det är jobbigt med pump, fy tusan, framför allt bröst och axlar är döden varje gång...

Den här helgen blir återigen en helg som blir lugn, jag vill ladda mina batterier och fylla på energin så gott det går. Hoppas på sol!

Inga kommentarer: