torsdag 2 juli 2009

Morgonlöpning

Hurra vilken härlig morgon! Kom upp i ottan, drog iväg som ett skott (nåja, inte riktigt) och fixade ett härligt morgonpass i solskenet. Jag älskar livet! Och trenden har vänt - de senaste morgonpassen har inte direkt varit njutfulla, tvärtom, men detta pass var himmelriket!

Distans: 5 km lätt
Tid: 31 minuter
Känsla: Sommar, sommar, sommar.....

I kväll drar vi iväg till Finland som första etapp på semestern. Jag hoppas det blir en löptävling i morgon kväll, det vore kul! Men innan semestern ska jag iväg till doktorn för att undersöka örat. Jag var där på förmiddagen och det jag trodde var en vaxpropp var inte det, däremot vätska i mellanörat (eller något sådant) så det måste kollas upp. Tur att jag bokade tid och slipper kanske gå och ha lock hela sommaren. Uppadatering följer....

1 kommentar:

Snorkkis sa...

Åh, härliga morgonlöpning. Skönt när man får morgonpassen in i system! Nu då jag läste om din morgonrunda kan jag knappt vänta på att få ge mig iväg ut. Ha en bra semesterresa!