tisdag 17 januari 2017

What's up?

Livet! Det är vad som händer! Dagarna går så fort så jag knappt hinner reflektera över att en dag är slut förrän nästa börjar. Mycket jobb, mycket roliga saker, en del träning också. I lördags t ex, då hade jag en helt magisk dag som började i poolen och 70 minuter fantastiskt sim. Jag simmade 25'or under 20 sekunder!!!!! Har aldrig någonsin hänt! Jag är fortfarande så chockad att jag vägrar gå ner i poolen igen utan kommer att leva på det här ungefär 7 år.


Efter det var jag bjuden på BMX-kalas men 8-åringarna tyckte att tant dock skulle hålla sig på fika-sidan och inte cyklingssidan. De är kloka de där små liven. Fick dock enormt pulspåslag när jag såg dem hoppa omkring som galningar på de däriga hoppen eller vad det heter på fint språk.


Direkt till skidspåret (ja, du läste rätt). Längdskidor i solnedgång är fint även om det hade varit ännu finare om vi hunnit ut i det fina solskenet.

 Efter-selfien - nöjd och glad panda.
Direkt hem och svida om till findressen. Trettondagsbal minsann. Trevlig tillställning som dock gav en trötthet utan dess like på söndagen vilket resulterade i en dag i soffan.
Lite orättvisor i livet kan jag väl också ta upp när jag ändå håller på. Titta noga nedan.
Ser ni någon skillnad på kvällsfikatallrikarna? Kan ni gissa vilken Pojkvännen gjorde till mig och vilken han gjorde till sig själv? Vi är fortfarande osams.


I kväll kommer snygg-killen till mig, ser fram emot myyyyyys när jag får rå om honom en dag extra.
Och sen är det min tur att sitta på frökencykeln igen, 90 minuter extensiva intervaller ska vi avverka. Du kommer väl? Så här ser pulskurvan ut:
Och på tal om puls så filmade jag mitt RPM-pass i går kväll. Efter en dag med stress och jäkt hoppade jag på cykeln, fick total black-out direkt i första låten men sen tror jag att jag lyckades hämta mig (utom i låt sju där jag tabbade mig några gånger). Helt slut och värsta huvudvärken efteråt. Kändes som att jag genomfört någon typ av stålbad eller så. Hoppas, hoppas filmen blev bra nurå.

Inga kommentarer: