tisdag 3 januari 2017

Gott nytt år!

Nyårsafton började på Aktivera Fabriken med ett glatt gäng och en massa roliga övningar. Trevligt! 
Mat, soffhäng och omladd inför nyårsfirande med fina vänner. Ansvar för efterrätten som blev så här. Magiskt god chokladmousse i flera lager.

På nyårsdagen var det lite segt, det måste jag medge. Firade pappa som fyllde år och fikade med fina vännen. Sen såg jag att SannaPanna utmanat mig att göra 22 armhävningar i 22 dagar så det var bara att dra igång. Phjuuuu.
Kan också tipsa om ett roligt spel som Sonen fick i julklapp - OTrio heter det. Som 3 i rad men klurigare, älskart!
Nu längtar jag efter löpning i solsken, som den här dagen när jag och SuperSnabbaSilverSara var ute och unnade oss ett lunchpass. Underbart. Just nu är det -12 grader ute och hela min kropp skriker efter att jag utsatt den för en lunchgymbehandling i går så ingen löpning i dag trots att solen skiner.

Inga kommentarer: