fredag 20 mars 2015

Vinter igen

Den plötsliga vårkänslan försvann i ett nafs. När jag tittade ut genom fönstret i morse möttes jag av snö. Oh no. Tur att jag hann ut en kort sväng i går och trots att klockan slagit 20 så var det fortfarande 7 grader varmt. Underbar känsla. Dock inte i kroppen som protesterade rejält. Det gjorde ont i höften, låret kändes konstigt, andningen var tung. Och då snackar vi inte direkt en mara utan 6 blygsamma kilometrar.

I dag började jag dagen med sim igen, något bättre performance än förra gången men det är långt ifrån bra. Jag som ska tävla i morgon och allt..... Ni får veta ALLT sen. Nu måste jag kolhydratladda. Det är ju ändå 25 meter som ska avverkas.

Och sist men inte minst, två böcker som inte har ett dugg med träning att göra men som jag tycker ni ska läsa om ni inte redan gjort det. Önskar jag hade dem olästa så jag fick läsa dem en gång till. Så bra var de. Köp här och här.
Sista brevet från din älskadeLivet efter dig

Inga kommentarer: