lördag 28 mars 2015

Utan trosor i Gävle

Varning - det kan förekomma stötande bilder i detta inlägg!

I dag när solen sken som mest gick jag in med några klubbisar för att bidra till Barncancerfonden genom Spin of Hope. 46 cyklar och alla var upptagna. Tror att när jag gick därifrån (vid lunch) hade Friskis & Svettis samlat in 100 000 kr. Så bra!
Jag fick ta över efter svettiga Camilla och sedan skulle Rolf ta över efter mig. En härligt insvettad cykel.
Taggade och redo i våra fina tävlingsdräkter.
Det var ett bra pass och jag körde lite eget för att krydda det hela. En wattcykel gjorde spinningen mycket trevligare. Körde så mycket jag orkade i tempoställning och däremellan körde jag tungt, tungt.

Efter en timmes spinning drog jag på mig löparskorna och gav mig ut på en 6 km löprunda i soliga Gävle. Följde bansträckningen för Gävle Triathlons egna tävling (du har väl anmält dig?).
Och det är nu som det kört ihop sig på trosfronten. Hade liksom glömt bort att ta med extrapar så även löpningen fick bli utan trosor. För att få bildbevis måste du klicka på bilden nedanför.
Men jeeeeeezus! Snuskhummer där! Trodde du verkligen på det där? Usch, vilka läsare jag har. Jag gissar också att det här inlägget går upp i toppen på statistiken. Borde ha mer naket på bloggen, helt klart.

Inga kommentarer: