tisdag 6 januari 2015

Trettondagen

Det är galet med alla dessa helger. Jag vet knappt vilken dag det är längre. Men jag vet att det är långpassdag i alla fall. Dejt med tri-brudarna innebär löpning men också terapi. Det avhandlas allt från jobb, relationer, magsmärtor, triathlon, träning och allt annat. Två mil blev det också, plättlätt, den här gången i Valbo och jag var helt vilse mest hela tiden.
Och efter det fika lika länge som själva springandet. Som vanligt. Bästa trettondagen.
 
Nu är det dags att sätta ihop ett crossfit-pass för ett gäng fotbollskillar. De har beställt ett jobbigt pass nu efter julhelgerna. Synd bara att alla mina crossfit-pass är så lätta..... :)
 
Och så vill jag skicka en hälsning till mina underbara crossfit-kollegor - till den ena för att hon fyller år i dag HIPP HIPP HURRA och till den andra för att hon är sjuk KRYA NU!

Inga kommentarer: