söndag 4 januari 2015

Vilodag

I dag är det en vilodag inplanerad. Men då skulle jag också ha kört ett långpass på skidor i går vilket jag inte gjorde. Jag vet inte hur jag ska göra med skidorna. Det känns mest som en press att försöka åka hela tiden, att hitta snö. Ska ge det ett par chanser till, sen bestämmer jag mig om skidorna får vara ett komplement eller om jag verkligen ska satsa. Tiden börjar krympa....

I går sprang jag en lätt mil och ägnade sedan resten av dagen åt att nöta in nya Functional Moves programmet samt att vara underhållning på en 40-årsfest. Finns oändligt mycket bildbevis (alldeles för mycket) på internettet men här är en före-bild i alla fall. Hetingar. Tänk v-steg, grape-wine, step-touch och alldeles för mycket engagemang från fröknarna så har du det. Sa jag visselpipa? Jojomensan, det hade vi också. All in.
 

Inga kommentarer: