torsdag 2 oktober 2014

Bollnäs Ess 2014

I morgon drar det igång - Bollnäs Ess 2014. Förra året var mitt premiärår och jag älskade varje pass. Nu hoppas jag att kroppen vill samarbeta och vara tillräckligt frisk för att få köra järnet i två dagar.

Det här ska jag pyssla med.

Fredag
Workshop - Teknikoptimering i styrkelyft med Anglica Brage
Ni vet bruden, legenden som tävlar på elitnivå i styrkelyft, har en massa SM-guld, EM-guld och VM-guld hemma i sitt skåp. Det blir fokus på marklyft och knäböj för hela slanten.
I am a runner - löpteknik

I am a rider - spinning

Lördag
Morgonyoga med underbara Cecilia Gustafsson

Cross Control med Martin Lidberg
Fyspass med kroppsvikt och kompisvikt. Typ. Kanske brottning, vem vet.

UX Energy
Crossfit utomhus i en cool box, ville prova redan förra året men det hanns inte med.

AMP40 med Linus Johansson
Nya, hypade klassen som Linus Johansson håller i. Har sett några recensioner och det verkar lovande. Rörlighetsträning, gymnastik och kettlebells - låter som en mix made in heaven.
Swedish Power med Magnus Samulesson
OK, vet inte vad jag har att vänta men det kommer nog att bli tufft.....

Föreläsning A dream of a gold medal med Team Peak Performance
Svensk multisport från vaggan till guldmedaljen (?).

Fullsmackad helg! Och hur tänkte jag när jag bokade klasser - bara hardcore hela vägen?